همه چیز درباره کرایولیپولیز

همه چیز درباره کرایولیپولیز

مزایای کرایو لیپولیز :

راحتی

غیرتها جمی بودن

تعدادجلسات کم (یک جلسه )

بدون از کار افتادگی

برگشت ناپذیری(بدلیل از بین رفتن سلول چربی)

ایمن برای تمام انواع پوست

پایداری و دوام نتایج درمان

کاهش سایز منطقه مورد نظر به طور دقیق

عدم نیاز به رژیم درمانی و مکمل غذایی

 کرایو لیپولیز :

کرایو لیپولیز یک پیشرفت غیر منتظره, دارای تاییدیه FDA و روش غیر تهاجمی است که به طور موثر چربی و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند. نتایج برجسته و قابل توجه از کاهش بافت چربی و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان نشان می دهد . آنچه کرایو لیپولیز را از روش های درمان دیگر متمایز می سازد استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلا وفشارمنفی وکیوم جهت کاهش سایز چربی ,حذف سلولهای چربی , تعداد جلسه کم (یک جلسه), برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است.

در طول درمان با این روش یک اپلیکاتور غیر تهاجمی , سرمای کنترل شده را همراه با خلا ناشی از وکیوم به طور کاملا دقیقی به مناطق هدف درمان می رساندو سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند. هنگامیکه سلولهای چربی درخلا و فشارمنفی در معرض سرما قرار می گیرند,سرما آغازگر فرآیند طبیعی چربی و سلولهای چربی می گرددکه ضخامت لایه چربی منطقه تحت درمان را کاهش می دهد.نتیجه کاهش در برآمدگی و حجم چربی قابل مشاهده در تمام بیماران است.

ادامه مطلب: همه چیز درباره کرایولیپولیز

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز

 

"کرایولیپولیز دستگاهی است که برای از بین بردن سلول های چربی و ایجاد لاغری موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش سلول‌های چربی تحت تاثیر سرما از بین میروند.
این تکنیک به عنوان جدیدترین روش غیرتهاجمی لاغری از سال 2009 بر روی انسان انجام شده است و تاکنون نتایج خوبی نیز از این روش حاصل گردیده است.
"
در این تکنیکی موضع مورد نظر به داخل محفظه مکنده دستگاه کشیده شده و به مدت 45 دقیقه در این محفظه قرار گرفته تا سلول های چربی آن تحت سرما قرار بگیرند. سلول های چربی بر اثر سرما و به تدریج طی یک ماه از بین میروند. بنابراین تاثیر این روش تقریبا یک ماه بعد از انجام مشخص می گردد.
تعداد جلسات درمان در این تکنیک محدود بوده و بسیاری از بیماران فقط به یک جلسه درمان نیاز دارند.
عوارض جانبی استفاده از این تکنیک در صورت بکارگیری دستگاه مناسب، بسیار محدود میباشد.